Retourbeleid

Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, neem dan contact met ons op. Bij Ruffy streven we ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze bij ons gekocht hebben. Als je problemen hebt met de verzending of met het product en je voelt je gefrustreerd, neem dan contact met ons op via de contactgegevens hieronder of via onze contactpagina en ons team zal je onmiddellijk helpen.

Hier zijn enkele FAQ's over ons terugbetalingsbeleid:

1. WAT IS DE TERUGGAVEPERIODE?
We hebben een retourbeleid van 100 dagen, wat betekent dat je een product binnen 100 dagen na ontvangst kunt terugsturen zolang de artikelen in gloednieuwe staat zijn, in de originele labels en verpakking, en vrij van geur en hondenhaar.

2. HOE LANG DUURT HET VOOR IK MIJN GELD TERUG HEB?
Terugbetaling (minus verzendkosten) gebeurt op de oorspronkelijke betaalwijze nadat we de producten ontvangen hebben, ze geïnspecteerd hebben en gecontroleerd hebben of ze niet geopend/gebruikt zijn. Alle klanten moeten na het terugzenden van het pakket contact met ons opnemen en ons de tracking informatie bezorgen, zodat we de terugbetaling kunnen verwerken.
Let op: De meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken nadat we die hebben toegekend.

3. HOE LANG IS DE ANNULERINGSTERMIJN VOOR MIJN BESTELLING?
Bestellingen kunnen geannuleerd worden tijdens onze verwerkingstijd, die 24-72 uur bedraagt. Na deze verwerkingstijd is het product verzonden en kunnen we de verzending niet meer terugdraaien. Als je een bestelling na ontvangst nog steeds niet wilt hebben, moet het teruggestuurd worden volgens ons retourbeleid.

RUILEN & RETOURNEREN

Retourformulier: download

1. WAT IS DE RETOURTERMIJN VAN MIJN BESTELLING?
We hebben een retourbeleid van 100 dagen, wat betekent dat je een product binnen 100 dagen na ontvangst kunt terugsturen zolang de artikelen in gloednieuwe staat zijn, in de originele labels en verpakking, en vrij van geur en hondenhaar.

2. HOE LANG IS DE ANNULERINGSTERMIJN VOOR MIJN BESTELLING?
Bestellingen kunnen meestal geannuleerd worden tijdens onze verwerkingstijd, die 24-72 uur bedraagt. Na deze tijd is het product al verzonden en kunnen we het niet meer terugkrijgen. Als je een bestelling hierna niet meer wilt, moet ze teruggestuurd worden volgens ons retourbeleid.

3. WAAROM ZIJN GEPERSONALISEERDE PRODUCTEN UITGESLOTEN VAN TERUGZENDING?

Sommige van onze producten zijn op maat te maken, wat betekent dat er voor iedereen een uniek product is. Vanwege die uniciteit kunnen deze producten niet teruggestuurd worden, omdat ze gewoon onbruikbaar zijn en weggegooid worden.

4. MOET IK DE KOSTEN VOOR HET VERZENDEN VAN MIJN RETOUR BETALEN?
Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor hun eigen retour verzendkosten. We raden je aan je retourzending met een tracking optie te verzenden, want we kunnen niet verantwoordelijk gehouden worden voor zoekgeraakte retourzendingen.

5. KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ZONDER CONTACT MET JULLIE OP TE NEMEN?
Je moet contact met ons opnemen voor je je retourzending verstuurt.

6. HOE KAN IK CONTACT MET JULLIE OPNEMEN?
Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op team@ruffy.nl of via het contactformulier op onze contactpagina. Het Ruffy team werkt zeven dagen per week. We garanderen je altijd een antwoord binnen 24 uur en we helpen je graag!

7. MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD, WAT MOET IK DOEN?
Voor de snelste oplossing voeg je een foto bij waarop de slechte kwaliteit of het beschadigde deel van het artikel te zien is. De beste foto's zijn op een plat oppervlak waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. We gebruiken deze informatie om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

8. IK HEB HET VERKEERDE PRODUCT ONTVANGEN, WAT MOET IK DOEN?
De snelste oplossing is om een foto van de goederen bij een e-mail aan onze klantendienst te voegen. Foto's kun je het beste nemen op een plat oppervlak waar het etiket en het defect duidelijk zichtbaar zijn. Ons team zal je zo snel mogelijk helpen het probleem op te lossen. Je zou binnen 24 uur een antwoord moeten krijgen. We gebruiken deze informatie om je te helpen met je bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen.

Download hier het retourformulier hier