Verzendbeleid

Dit beleid is van toepassing op bestellingen in Nederland en België en bedoeld om ervoor te zorgen dat u duidelijk op de hoogte bent van ons verzendbeleid en onze verzendprocedures. Door bij deze winkel te bestellen, accepteer je het hierin vermelde beleid.

Wij maken gebruik een internationaal warenhuis waar onze voorraad ligt, al onze producten zijn zorgvuldig uitgekozen en door een stricte kwaliteitskeuring heen gegaan om te zorgen dat wij top kwaliteit van de producten leveren.

Land (CET tijdzone) Verzendkosten Levertijd
Nederland Gratis 5-8 dagen 
België Gratis 5-8 dagen

Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 (één en tot twee) dagen verwerkt tussen maandag en zaterdag (06:00 en 23:00) en de volgende dag vanuit het magazijn verzonden, de levertijd bedraagt 4-6 (vier tot zes) kalenderdagen, de bestellingen worden dus binnen 5-8 (vijf tot acht) dagen bezorgd. Er zijn geen verzendingen in het weekend. Bij grote vraag naar de producten kan de verwerkingstijd langer duren.
VERZENDKOSTEN
De verzendkosten van onze bestellingen zijn altijd GRATIS, dit geldt voor beide Nederland en België.

KOERIERS
Wij maken gebruik van de volgende koeriersdiensten:
Nederland: PostNL, DHL, GLS (incl. Track & Trace)
BelgiëBpost, Colis Privé (incl. Track & Trace)

VERZENDGEGEVENS
Controleer of alle verzendgegevens juist zijn. Bij onjuiste of ontbrekende informatie moeten we de verwerking stoppen en contact met je opnemen tot alle informatie volledig is. Hierdoor kan je bestelling vertraging oplopen. De vertraging kan ook veroorzaakt worden door de douane.


VERLOREN BESTELLINGEN
Indien de bestelling tijdens het vervoer is kwijtgeraakt of als de koper beweert de bestelling niet te hebben ontvangen (ook al blijkt dit uit de tracking informatie), zal er een onderzoeksprocedure van start gaan bij de vervoerder. Om de klanttevredenheid hoog te houden, zullen wij zo snel mogelijk een passende oplossing verzorgen voor de klant. Meestal wachten we eerst deze onderzoeksprocedure af en zal er dan een nieuw product opgestuurd worden of wordt het aankoopbedrag teruggestort. Zowel wij als de klant dient zijn volledige medewerking aan de vervoerder te verlenen.

BESCHADIGDE BESTELLINGEN
In het geval dat je een bestelling beschadigd hebt binnen gekregen zullen we je verzoeken een foto op te sturen van de desbetreffende schade. Hierna zullen wij een gepaste oplossing aanbieden zoals het opnieuw sturen van de desbetreffende beschadigde producten of het bedrag terugbetalen naar de betaalmethode waarmee is betaald.

BESTELLING VOLGEN
Na het plaatsen van je bestelling zal je gemiddeld binnen 24 uur een tracking nummer toegewezen krijgen, dit is al tijdens het verwerken van de bestelling dus het kan even duren voordat de trackinggegevens worden geupdate (hou hier rekening mee voordat je een mail stuurt naar de klantenservice!)
Je tracking nummer is klikbaar in een email die je ontvangt en zal je doorsturen naar de actuele tracking gegevens.

CONTACT OPNEMEN:

Bij Ruffy zijn we 7 dagen per week bereikbaar en proberen we alle berichten binnen 24 uur te verwerken.

Als je vragen of opmerkingen hebt, kun je op verschillende manieren contact met ons opnemen:

✉ - team@ruffy.nl
💬 - Veel Gestelde Vragen
📱 - 085-0602975

Openingstijden: Maandag - Vrijdag: 09:00 - 21:00 uur
Zaterdag en Zondag: 09:00 - 18:00 uur

Hoofdkantoor: Kareldoormanstraat 384K, Rotterdam, 3012GR, Zuid-Holland, Nederland (geen bezoek- of retour adres)